FAQ (Întrebări și răspunsuri)

FAQ – ÎNTREBĂRI FRECVENTE


1. CARE ESTE TIMPUL DE EXPEDIERE AL COMENZII?

Timpul de pregătire a comenzii pentru expediere este de 24h. Termenul de livrare al firmelor de curierat este între 24 și 48 de ore de la momentul expedierii coletului, însă din motive independente, acesta poate fi întârziat până la 3 zile lucrătoare.

Coletările nu se efectuează sâmbăta, duminica și în zilele de sărbătoare legală.

În cazul achiziționării de produse de la diferiți producători/mărci, produsele pot fi expediate din depozite diferite, iar în acest caz nu putem garanta că vor fi livrate în aceeași zi.

2. DE UNDE SUNT EXPEDIATE COMENZILE?

Toate produsele disponibile pe site-ul https://sellbest.ro se află în depozite din Polonia și sunt expediate de acolo către clienți.

3. UNDE LIVREAZĂ CURIERUL COLETUL?

Coletul este livrat clientului până la prima ușă la adresa de livrare indicată.

4. POT URMĂRI COLETUL EXPEDIAT CĂTRE MINE?

După înregistrarea coletului de către firma de curierat selectată, veți primi un mesaj automat cu link-ul de urmărire a expedierii.

5. CURIERUL SUNĂ ÎNAINTE DE LIVRAREA COLETULUI?

Da, confirmarea expedierii o veți primi prin e-mail.

6. ESTE POSIBILĂ LIVRAREA ÎN WEEKEND?

Nu oferim servicii de livrare în weekend.

7. POT SPECIFICA O ZI ANUME PENTRU LIVRARE?

Firmele de curierat cu care colaborăm nu oferă un astfel de serviciu.

8. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NIMENI NU ESTE ACASĂ LA ADRESA INDICATĂ?

După a doua încercare eșuată de livrare, coletul va fi returnat înapoi la depozitul nostru. Dacă sunteți în continuare interesat de livrare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.

9. ESTE POSIBILĂ LIVRAREA ÎN STRĂINĂTATE?

Da, vă rugăm să contactați în prealabil Serviciul Clienți pentru estimarea costurilor de livrare în străinătate. Pentru estimare este necesară adresa completă de livrare.

10. POT VEDEA ECHIPAMENTUL ÎNAINTE DE CUMPĂRARE?

Nu. Deoarece suntem un magazin online, nu oferim clienților posibilitatea de a vedea produsele înainte de cumpărare. Dacă produsul nu vă este pe plac sau nu corespunde așteptărilor, aveți dreptul să returnați produsul în termen de 30 de zile de la primire.

11. POT PLASA COMENZI TELEFONIC?

Da, puteți plasa comenzi prin Serviciul Clienți la numărul +40 763 280 879, de luni până vineri între orele 8-16 și sâmbăta între orele 9-15.

12. POT PRIMI FACTURĂ TVA PENTRU ACHIZIȚII?

Da. Dacă doriți să achiziționați în numele unei firme, selectați formularul pentru companii în coșul de cumpărături și completați datele firmei.

13. CE METODE DE PLATĂ SUNT DISPONIBILE ÎN MAGAZIN?

Acceptăm următoarele metode de plată:


Transfer bancar tradițional

Faceți un transfer obișnuit din contul dvs. bancar; comanda este expediată în termen de 24h de la înregistrarea plății în contul magazinului (cu excepția cazurilor în care oferta indică alt termen).


Date pentru transfer:

sellBEST S.R.L

Strada Luceafărului 100

077040

Chiajna

Cont RON: RO85RNCB0091179882160001

BANCA COMERCIALA ROMANA S.A.


Transfer rapid online

Prin sistemul IdoPay efectuați plata imediat, rapid și în siguranță; veți fi redirecționat automat către banca dvs. sau cardul dvs. de debit/credit. După plată, tranzacția este confirmată automat prin e-mail (de obicei în câteva minute). Este o metodă mult mai rapidă decât transferul tradițional.


Plăți expres PayByLink

  • Alior Bank
  • Bank Millennium
  • BOŚ Bank
  • Bank Pocztowy
  • Bank BPS
  • Santander Bank Polska
  • Citi Handlowy
  • Getin Bank
  • ING Bank Śląski
  • Inteligo
  • Plus Bank
  • Credit Agricole
  • Bank Pekao
  • iPKO
  • SGB
  • Pay Way Toyota Bank
  • SKOK
  • mBank
  • IdeaBank
  • PeoPay
  • PBS Bank
  • Noble Bank
  • Nest Bank
  • BNP Paribas
  • Plăți eșalonate

  • PayPo - buy now, pay later
  • Transfer bancar

    BLIK

    Paywalls

  • PayU

  • Plată la livrare

    Puteți plăti comanda în momentul livrării coletului de către curier.


    Ridicare personală

    Puteți plăti și ridica comanda personal din depozitul nostru.

    14. CE ESTE PAYPO ȘI CUM FUNCȚIONEAZĂ?

    PayPo este o metodă inovatoare de plată care permite amânarea plății pentru cumpărături cu 30 de zile, fără costuri suplimentare. În acest timp, clientul poate decide să împartă suma în rate, fără verificări suplimentare.

    Metoda PayPo este complet sigură, deoarece permite primirea și verificarea produsului înainte de efectuarea plății.

    15. ESTE GRATUITĂ UTILIZAREA PAYPO?

    Amânarea plății cu 30 de zile este gratuită. După această perioadă, clientul va plăti exact valoarea cumpărăturilor sale.

    16. ESTE POSIBILĂ CUMPĂRAREA ÎN RATE?

    Da, este posibil să cumpărați în rate.

    17. SUNT DISPONIBILE RATE CU DOBÂNDĂ 0%?

    Da, ratele din magazinul nostru sunt fără dobândă (0%).

    18. CUM POT MODIFICA DATELE COMENZII, DE EXEMPLU DACĂ AM GREȘIT ADRESA DE E-MAIL?

    În caz de modificări ale datelor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți (tel. +40 763 280 879).

    19. NU AM PRIMIT MANUALUL DE UTILIZARE, DE UNDE ÎL POT DESCĂRCA?

    În cazul lipsei instrucțiunilor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți (tel. +40 763 280 879).

    20. CARE SUNT DATELE PENTRU TRANSFER BANCAR?

    Date pentru transfer:

    sellBEST S.R.L

    Strada Luceafărului 100

    077040

    Chiajna

    Cont RON: RO85RNCB0091179882160001

    BANCA COMERCIALA ROMANA S.A.

    21. PE CE PERIOADĂ ESTE OFERITĂ GARANȚIA?

    Garanția pentru toate dispozitivele este de 24 de luni. Oferim service propriu cu deplasare la client și un proces de reclamații extrem de eficient.

    Oferim suport complet post-vânzare și toate piesele de schimb atât în perioada de garanție, cât și după expirarea acesteia.

    22. CUM DEPUN O RECLAMAȚIE?

    Reclamațiile se depun pe site-ul: https://serwis.sellbest.pl/

    După depunerea reclamației, așteptați contactul din partea unui angajat al service-ului, care vă va indica pașii următori.

    În caz de nevoie, se poate contacta service-ul telefonic sau prin e-mail:

    Nr. telefon: +40 763 280 879

    Adresă e-mail: kontakt@sellbest.pl

    23. POT CUMPĂRA PIESE DE SCHIMB DIN MAGAZIN?

    Piesele de schimb pot fi achiziționate prin service-ul nostru, prin e-mail: kontakt@sellbest.pl sau telefonic la +40 763 280 879.

    24. TREBUIE SĂ ATAȘEZ O POZĂ LA FORMULARUL DE RECLAMAȚII?

    Atașarea unei poze nu este obligatorie, dar poate accelera semnificativ procesul de reclamație. De multe ori putem identifica problema mai rapid cu ajutorul unei imagini.

    25. POT RETURNA DISPOZITIVUL ACHIZIȚIONAT?

    Da, aveți 14 zile pentru a vă retrage din contract. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți în acest scop.

    26. CARE ESTE ADRESA DE RETURNARE?

    Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru returnare, apoi trimiteți coletul la adresa:

    sellBEST S.R.L

    Strada Luceafărului 100

    077040

    Chiajna

    pixel